Se kdaj spomnite na svoje zgodnje glasbene začetke, ko ste komaj čakali, da v roke primete instrument in se je zdelo vse tako lahko in preprosto? Nato pa se zaveste sedanjega trenutka, kako se je življenje zresnilo, otroška radovednost, veselje in igrivost pa so se porazgubili neznano kam...Nato se vprašamo: “Zakaj in kako sem prišel na točko življenja, na kateri sem sedaj?” Odgovoru na zgornje vprašanje lahko dodamo še dve pomembni vprašanji in ustvarimo trilogijo pomembnih vprašanj, ki gradijo našo glasbeno motivacijo: “Ali me trenutna motivacija v glasbenem delovanju izpolnjuje in osrečuje?”, v kolikor pa na to vprašanje odgovorimo nikalno, sledi še tretje vprašanje: “Kaj lahko spremenim pri motivaciji, da bi v glasbeni dejavnosti ponovno užival in bi me glasbena dejavnost osrečevala ter izpolnjevala?”
Skozi naše odraščanje, vzgojo in glasbeno izobraževanje smo se srečevali z različnimi zgledi, pričakovanji, zahtevami, ki so temeljito oblikovali naša prepričanja in odnos do glasbenega delovanja. V letih našega delovanja smo takšen odnos, in z njim motivacijo za glasbeno dejavnost, ponotranjili, vzeli kot edino možnega, ter se prenehali spraševati, ali nas tovrstna motivacija resnično izpolnjuje.
Morda je napočil čas, da pretresemo naša prepričanja o glasbenem delovanju, prevetrimo našo motivacijo in jo odkrijemo na novo, jo razjasnimo in ozavestimo ter jo postavimo kot temelj izpolnjujočemu glasbenemu delovanju.
Le zakaj ne bi glasbenega ustvarjanja doživljali tako zavzeto in strastno kot v mlajših letih?!
Na delavnici bomo:
- Odkrivali našo dosedanjo motivacijo ter jo vrednotili glede njene ustreznosti
- Odkrivali, kakšno motivacijo v glasbenem delovanju si v resnici želimo
- Ozavestili nezavedno motivacijo – priganjalce, ki nas ženejo z negativno motivacijo
- Prepoznali, kaj so naše resnične želje in potrebe v glasbenem delovanju
- Spoznali lastna omejujoča prepričanja, ki nas zavirajo pri doseganju ciljev v našem glasbenem delovanju, ter jih nadomestili s podpornimi prepričanji, s katerimi bomo hitreje in učinkoviteje dosegali zastavljene cilje.
- Postavili jasne cilje našega prihodnjega glasbenega delovanja in preverili njihovo ustreznost glede naših potreb in vrednot, ki jih želimo živeti skozi glasbeno dejavnost.
Koristi delavnice:
- Ozaveščanje ustreznosti dosedanje motivacije v glasbenem delovanju
- Vzpostavitev takšne motivacije, ki nas bo podprla v izpolnjujočem glasbenem delovanju
- Postavljanje kvalitetnih ciljev, ki v povezavi z ustrezno motivacijo postanejo izpolnjujoči in uresničljivi
- Preverjanje ustreznosti ciljev skozi naš sistem potreb in vrednot
Delavnica bo potekala v soboto, 18. 5. 2024 od 16.00 – 20.00 v prostorih Japan Piano Centra (Cesta Ljubljanske brigade 255, 1000 Ljubljana
IZVAJALEC DELAVNICE
Delavnico bom vodil asist. Aleš Pogačnik, univ. dipl. psiholog in NLP coach. S psihično pripravo glasbenikov se ukvarjam že skoraj 10 let, veščine psihične priprave na nastopanje pa že vrsto let poučujem tudi študente Akademije za glasbo v Ljubljani.
Da bo na delavnici vsak udeleženec doživel kar najboljšo izkušnjo, bomo sprejeli le manjše število udeležencev!
PRIJAVE
Prijavite se lahko na:
email: alespogacnik@gmail.com
Prispevek za udeležbo: 60€ + DDV
Izkušnje udeležencev delavnic
»Aleševa delavnica o psihološki pripravi na nastop mi je bila zelo všeč. Zasnovana je bila zelo praktično in interaktivno, vanjo smo bili aktivno vključeni prav vsi udeleženci, zato se nam je pridobljeno znanje še toliko bolj vtisnilo v spomin. Tudi vzdušje na delavnici je bilo izredno sproščeno in sprejemajoče, po končanem srečanju pa sem se počutila tako umirjeno in sproščeno, kot že dolgo ne. Nad delavnico sem bila zelo navdušena in že komaj čakam naslednjo!«
Neža Bernik
»Delavnica pod mentorstvom Aleša Pogačnika je bila izredno zanimiva, prijetna, sproščujoča in z veliko humorja. Še vedno prakticiram vaje, ki nam jih predstavil Aleš in mi zelo pomagajo. Z veseljem bi se še kdaj udeležila delavnice pod njegovim vodstvom.«
Nina Kodrič
»Aleš povsem vsakdanje vsebine predstavi drugače, inovativno. Abstraktnih pojmov se loti na konkreten način, pojasni jih razumljivo, zbrano in simpatično. Iz njegove razlage je razvidno, da glasbo ne živi le teoretično, a tudi praktično, saj v pojasnila vpleta svoje dejanske izkušnje. Njegovo vodenje je toplo in vključujoče. K celotni izvedbi pa prispeva tudi njegovo znanje s področja psihologije in svetovanja. Prijetna izkušnja, hvala. :)«
Urška Bančič
Delavnica mi je bila všeč, na njej sem spoznala več odličnih tehnik; najbolj so se mi vtisnile v spomin vaje za boljšo koncentracijo in za premagovanje treme, katerih vpliv mi bo zagotovo koristil pri boljšem fokusu na odru. Menim, da je psihološka priprava na nastop obvezna, če se želiš na odru dobro počutiti. :))
Klara Kramar